02.15,kan inte sova så gör en lista

Vad faller du för? hår,ögon och armar
Vad är det mest avtändande du vet? när killar tror sig för mycket
Hur viktigt är det att man har något gemensamt? beror på,men något gemensamt måste man ju lixom ha
Har du fått ditt hjärta krossat? jadå
Hur raggar du? jag behöver inte ragga haha
Har du en ”utseendetyp” hos killar? njaaa inte riktigt
Vem var din första kärlek? tompa hahah
Vad tycker du om att ligga på första dejten? om man vill så why not?
När går gränsen vid otrohet? hmm, svårt att säga.
Är du romantisk? när ja känner för det,ja..är mest mysig av mig än romantisk
Hur skulle du beskriva den perfekta pojkvännen? finns inget som är perfekt,men en kille som förstår mig och "tar hand om mig" abaa..jag vet inte
Hur skulle du beskriva dig själv som flickvän? är nog en ganska jobbig flickvän,bitch
Vad är viktigt i ett förhållande? bra sex och kunna prata med varandra
Har du gråtit framför någon du tyckt om någon gång? njeee
Har du lekt med någons känslor? tyvärr
Hur många har du varit ihop med? 2
Hur länge höll ditt längsta förhållande? 3 år
Hur länge var ditt kortaste? nån vecka haha!
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? är inte desperat,men jag behöver kärlek
Är du en bra pojk/flickvän? inte den bästa... ;)
Vem sov du senast bredvid (av det motsatta könet)? ojojo.....
Hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans? 17-18
Skulle du kunna tatuera in din kärleks namn? nej, aldrig i livet. Tatuerar bara in saker som betyder något hela livet ut.
Har du mest blivit dumpad eller dumpat? dumpat
Hatar du ditt ex? nee men har inge större behov att ha kontakt med honom
Har du velat bli tillsammans med ditt ex igen? aldrig
När du vill ha någon, vad gör du? rak på sak, säger som det är
Hur skulle den perfekta dejten se ut? men åh din mamma, lite små romantiskt,roligt hem o mysa snipp snapp slut och då var kvällen slut?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0