bloggtorkaa....

ååååfyfyfy...jag har inte bloggat på ett bra tag, har haft så fullt upp med resan och släktingar..
har såå mycket att berätta men orkar tyvärr inte göra det haha.
Kan ju börja med att jag är i chile och ska stanna här i 6 veckor :mad:
vill hem och mysa med andreas som jag saknar så otroligt mycket.. jao.
jaja..Får mysa med puppy (en vit mini pudel) hon är min bästis här haha, jag är i LA (los andes) i chile, den lilla staden här mamma växte upp. Jag laddar upp bilder senare för de som vill veta hur jag bor..poolen funkar tyvärr inte vilket SUGER! men inte ska jag gnälla när jag ska till världens största pool här i chile, lyx? Ja.
jaja som sagt, jag laddar upp bilder sen! :)
hejdå så länge! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0