Godmorgon

godmorgon på er!
hur mår ni?
Själv mår jag sådär, igår natt var det catfight och de höll ju på ganska länge..och självklart så ska ju ALLA hundar från hela grannskapet börja skälla.
tur så hade jag öronproppar,men endå hade jag en syster brevid mig som inte kunde sova och pratade med mig bara för att HON inte kunde sova haha.
jaja, ska berätta lite om det jag och familjen gjorde igår.
mhhh..Vi var ute och shoppade (typ ingenting) men jag köpte rosa badshorts det är ju inte sista gången vi ska ut:)
och jag skulle köpa låga converse, så jag stog i en sport affär och kollade efter skorna. Och så kom hitills den snyggaste chilenare jag har sett såklart med isblåa ögon och han var kanske lika gammal som mig.
Frågade om jag behövde hjälp men jag ville ju kolla själv men mamma var ju tvungen att säga att jag kollade efter converse, så han pekade och ja jag gick ju dit.
Och sååå han flörtade! hahah..han frågade vilken färg jag gillade (rosa) han visade rosa converse. vilken storlek han gick och hämtade låga converse. Och han sa att de passade mig och blabla, jag dog av garv när han kollade bort och ropade på min syster, han fick gå och hämta 3-4 par skor för alla var för små för mig men han får ju skylla sig själv för jag sa ju att jag bara ville kolla :P
men vafan han var ju gullig och ville verkligen sälja skorna haha. Sen gick en annan snubbe som jobbade där och gick förbi oss och sa "uuhh.." lite diskret men jag hörde det och dog lite heheh. Tillslut så bestämmde jag för att inte köpa skorna och sa att jag skulle tänka på saken och kanske komma tillbaka (not)
Och så går man ut från affären,det står en baseboll maskot där.
Jag visste att han skulle komma och störa mig så jag gömde mig bakom pappa men endå så lyckades idioten komma och krama mig,jag skrek och skrattade som en idiot såklart haha.
Sen när jag lyckades komma bort så skrek han efter mamma "svärmor!!"
jag tyckte inte det var så kul som de andra.
Men vad ska man göra? är man vit så är man fin, mamma och pappa lyckades ganska bra ;)
nu ska jag ladda upp lite bilder om datorn vill vara snäll och sammarbeta :)
hejdå puss så länge
godmorgon på er!
hur mår ni?
Själv mår jag sådär, igår natt var det catfight och de höll ju på ganska länge..och självklart så ska ju ALLA hundar från hela grannskapet börja skälla.
tur så hade jag öronproppar,men endå hade jag en syster brevid mig som inte kunde sova och pratade med mig bara för att HON inte kunde sova haha.
jaja, ska berätta lite om det jag och familjen gjorde igår.
mhhh..Vi var ute och shoppade (typ ingenting) men jag köpte rosa badshorts det är ju inte sista gången vi ska ut:)
och jag skulle köpa låga converse, så jag stog i en sport affär och kollade efter skorna. Och så kom hitills den snyggaste chilenare jag har sett såklart med isblåa ögon och han var kanske lika gammal som mig.
Frågade om jag behövde hjälp men jag ville ju kolla själv men mamma var ju tvungen att säga att jag kollade efter converse, så han pekade och ja jag gick ju dit.
Och sååå han flörtade! hahah..han frågade vilken färg jag gillade (rosa) han visade rosa converse. vilken storlek han gick och hämtade låga converse. Och han sa att de passade mig och blabla, jag dog av garv när han kollade bort och ropade på min syster, han fick gå och hämta 3-4 par skor för alla var för små för mig men han får ju skylla sig själv för jag sa ju att jag bara ville kolla :P
men vafan han var ju gullig och ville verkligen sälja skorna haha. Sen gick en annan snubbe som jobbade där och gick förbi oss och sa "uuhh.." lite diskret men jag hörde det och dog lite heheh. Tillslut så bestämmde jag för att inte köpa skorna och sa att jag skulle tänka på saken och kanske komma tillbaka (not)
Och så går man ut från affären,det står en baseboll maskot där.
Jag visste att han skulle komma och störa mig så jag gömde mig bakom pappa men endå så lyckades idioten komma och krama mig,jag skrek och skrattade som en idiot såklart haha.
Sen när jag lyckades komma bort så skrek han efter mamma "svärmor!!"
jag tyckte inte det var så kul som de andra.
Men vad ska man göra? är man vit så är man fin, mamma och pappa lyckades ganska bra ;)
nu ska jag ladda upp lite bilder om datorn vill vara snäll och sammarbeta :)
hejdå puss så länge♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0