ingen sol

usch, det är så sjukt varmt här!
imorse var det ingen sol, molnigt som bara den och dimmit.. Nu steker solen som fan.
Idag har jag varit och köpt lite onödiga saker:
<-  12 st läppglans,plast tiaror,24 st pincetter,12 st kajaler,ett paket "pärl" örhängen,10 st örhängen i paket, och 12 st nagelack.
<- här har i mina nya solglasögon..ni kanske inte visste men jag ÄLSKAR vita solglasögon :p har aldrig haft såna i Sverige. Sist jag hade såna var just här i Santiago,men tappade de när jag skrattade minns inte riktigt men nått sånt var det hehe. Och så har vi lösögonfransar..5 st! hehe och långa såklart, allt det här blev jätte billigt.
Trodde jag nästan var i Thailand en sekund, allt var ju så sjukt billigt!
Och konstigt att jag inte köpte kläder va? Jag kan ju börja med att det var så mycket kläder så jag visste inte vad jag skulle köpa, det fanns folk överallt och då blir ju mini hysterisk så jag kunde inte stå och kolla på kläder i lugn och ro, det får ja göra istället en annan dag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0