Julklappar?

(min) Mamma:
mamma vill ju alltid snälla barn som sköter skolan och att familjen ska vara lycklig om man frågar vad hon vill ha till julklapp.
Annars så är en parfym en klassiker,dem där tofflorna man värmer i mirkon "Slippies"? eller kanske en fin ring. Vinprovning för 2 skulle mamma nog också gilla.
(min)Pappa:
pappa säger "ingeting" när man frågar vad han vill ha till julklapp, han vill mest att vi ska vara glada och nöjda,och att ekonomin funkar såklart!
Annars skulle jag ge min pappa kanske en bra bok (beställa isf från spanien) för pappa läser bara bäcker på spanska haha. Eller kanske en god whiskey då skulle nog pappa bli rätt så glad.
En resa till Kuba skulle pappa älska,men jag är ingen bankautomat så nej haha.
Till honom:
en god parfym (mums) klocka,kedja eller kanske en mysig tröja?
Konsert/festival biljett? snyggt hängsmycke? vantar för pekskärmar (för dem som har super mobiler ja)
annars kan man ju köpa en ny mobil till snubben haha.

jag skriver sen om vad jag som flickvänn skulle vilja ha... ;) puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0