Julmiddag

hallå där på er!
nu har jag (min syster) pyntat klart här hemma :) det är en sån jul stämmning!
jätte mysigt,och nala ligger såklart under sin älskade julgran och vaktar tomte nissarna.
Jag gillar inte att pynta utan gillar att kolla på eller när allt redan är klart ;) det är mycket bättre så tycker jag och + så får jag inte hjälpa med för att min syster tycker att jag är sämst på det? jaja, så jag fick göra julgodis det blev alltså snickers och dem blev jätte goda! America gjorde pepparkaks huset som hon aldrig lyckades bli klar med.
Det var rätt så kul igår faktist :)
Eftersom att vi åker till chile om en vecka ska vi äta julmiddag idag med pappas familj, mysigt
nåväl.. folket kommer om en halv timme och jag sitter i mjukisar med min fina rosa kofta ;) bekvämt! så tänker inte byta om, ska bara lägga lite solpuder och mascara inget mer! inte ens platta håret för att jag e lat okej? Prinsessan orkar inte vara prinsessa idag. Ist är jag Mini haha
ya nu orkar jag inte skriva mer, så baj baj som pappa säger

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0