Te vuelvo elegir ♥

Hej mina bullar, är det bara jag som känner att det är en sån depp dag? Sån dag du tycker alla borde tycka synd om dig?
Ja,kanske lite för mig iaf.
Jag känner mig nere och vill bara ligga i sängen och sova..inte okej!
Och så börjar man ju såklart tänka på att man snart åker till chile och stanna där i 6/7 veckor ;(
sitter och lyssnar på massa depp musik vilket inte hjälper så mycket faktist, ja och nu börjar ju man böla såklart skit bra, och så tycker man ju fyfan mer synd om sig själv nu.suck..
ahh...jag tog inte mina p-piller, kan det vara lite hormoner som bråkar med mig?
eller är det att jag känner mig ensam och jag har så ont i lederna och jag borde få mer uppmärksamhet än någon annan på den här planeten!
wäää..hoppas alla dör
nu ska jag diska hejdååå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0