The princess is back in town!

hej mina bullar hur mår ni?
själv mår jag super! har varit hos frissan, inte helt nöjd. (bilder kommer sen)
Jag har också fixat fransk manikyr med mina egna naglar och det blev rätt så snyggt faktist.
Vad händer på nyår då....?
Det är frågan..om jag ska fira nyår med familjen eller med "J" som skulle tydligen kidnappa mig,men vilket blir svårt för jag kommer inte in på nån nattklubb.
Men planen är att vi alla ska träffas på stranden och kolla på fyrverkerierna tillsammans,sen får ja se vad lilla Mini får för sig om jag inte blir kidnappad såklart ;) det kommer nog gå bra.
jag bloggar mer senare eller imorgon, då blir det bilder på outfit och naglar/hår :)
godnatt puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0