I'm back


.nu har jag skärp mig, hoppas jag. Är inte sur längre iaf haha.
Har inte mycket att skriva om faktist höö
Kan ju säga att jag ska lura pappa. Ska säga att jag behöver pengar för att jag ska dra och käka med Mirjam men vi ska ju dra o sola ;) jo det är sant måste lura dem och ljuga om det mesta *not* men just när det gäller sola solarium så är det ett " NEJ! " för att jag har så känslig hy och bränner mig lätt och blir inte alls brun utan blir snarare röd! :blush: så just därför får jag inte sola solarium, och även om det är sommar och man ska sola så måste jag typ bada i solkräm annars bränner jag mig..yes så allvarligt är det. Börjar bli lite osäker om att jag är helchilenare, en kritvit chilenare som blir röd och inte brun! jamenar...svennar blir ju brunare än mig, det är inte okej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0