frissan idag

nämen hallå där :D
hur har ni det i kalla sverige?
Själv chillar jag här..fast det regnar mys va? Synd att man inte har någon att mysa med :(
jaja, idag blir det frissan. Och tydligen så är snubben proffs? och han sa att jag kommer bara förstöra mitt hår om jag hade tänkt bleka det och att det skulle bli missfärgat! inte okej, så idag ska jag dit så att han kan kolla mitt hår och annat. Men han skulle färga det sa han till mamma, ljusa slingor som kommer se naturligt ut hoppas jag annars dödar jag snubben! Hade också tänk klippa håret till axlarna som jag hade förut hihi blir ju så snyggt när man har kort hår och har håret i en toffs,men ska jag verkligen klippa bort mitt porrlånga hår? Mhh får se.
<- mitt korta hår, sommaren 09
<- mitt långa hår nu, sov med håret i en bulle så det blev smått lockigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0