vad händer?

här sitter jag istället för att ta hand om min syster som är magsjuk,
well well,är som sagt i Santiago nu 22° varmt..höll på att dö imorse av värme och blev yr när jag låg och solade.
imorgon är det sista dagen här i santiago sen åker vi till Viña på torsdag morgon och då ska jag fixa naglarna och färga håret...som kommer ta mins 3 timmar! :o
Men nu ligger jag här och är små hungrig,har saker att tänka över. Väntar också på "J" som sa att han skulle logga in senare,men har väntat hela kvällen snart! :mad:
Funderar på att gå och duscha för mitt hår kliar JÄTTE mycket,kan vara solen som torkar ut mitt hårbotten.
eller kanske göra en macka eller något.. nej nu orkar jag inte ligga här längre, ska uoo och koka te och kolla på tv
hejs♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0