shit

FAVORITERNA

Glass: Ben and Jerrys
Musik: allt förutom klassiskt
Färg: Vit!
Film:
drama eller komedi,skräck om jag kollar med någon
Språk: spanska,finska och portugisiska
Länder: chile och spanien hihi
Städer: STHLM
Skolämne: inget alls.. Men om jag måste. servering&hotell.
Mat: Tacobar!
Sport: badminton
Såpa: ph
Tv Program: mm typ hollywood fruar ;)
Efterrätt: Macaronas eller cheesecake
Band: Öööh typ massa
Idol: venne
Klädesplagg: Jeans en tight topp och snygga klack skor
Affär: Topshop,gina tricot,bik bok,bubble room,h&m
Kex: Hur ofta äter man kex lixsom?
Chips: lantchips
Läsk: coca cola
Drink: orgasmo fast nää, pisco sour♥
Bil: Porshe
Egenskap hos annan människa: Trevlig rolig & smart
Modell: ash stymest

Och nu saker jag verkligen hatar:

Språk: arabiska eller nått liknande
Skolämne: Matte UTAN TVEKAN
Mat: husmanskost..
Affär: kärring affärer
Artist: Jag hatar ingen hehe
Tv Program: GossipGirl & OC helt värdelösa..
Filmer: massa filmer
Egenskap hos annan människa: Jag hatar när människor ska hävda sig och skryta. Sen så tycker jag inte om när männiksor ljuger


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0