vad händer?

nämen tjenare bröder, jag har blivit så sämst på att upptadera om det jag gör!
jag har trådlös internet och har massa bilder jag vill ladda upp men jag är ju så himla lat hihi :)
ja som sagt så är jag i Viña del mar "blom staden" som den kallas också. Det som förvånar mig är att det är så himla KALLT här, speciellt på morgonen och på kvällen tur att det är sommar här ;)
Men solen steker men det blåser rätt mycket (störade ja!) så jag har fått lite färg..har inte blivit kräfta som Andreas säger utan jag har faktist blivit brunis.
jag ska tvinga mig att ladda upp bilder senare för just nu hinner jag inte, ska ner till stan och shoppa lite.. Vi höres
puss♥
money money money <-money money money...ser ut som monopol pengar hahah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0