2 veckor kvar!

nämen hallå där!
känns som att det var år sen jag bloggade :O har inte direkt haft "fullt upp" snarare tvärtom.
Den här helgen var ju nog en av dem sämsta på länge..
yes, idag vaknade jag utav att mamma och pappa satt i köket och pratade så jag gick och störde dem lite.
Pappa ska troligen köpa sin bärbara data som vi ska ta med till chile :) så hoppas jag att man har internet där borta också.
Vi åker om 2 veckor.. :( vill inte åka längre, vill men endå inte!
hur ska jag klara mig där borta i 6/7 veckor? utan min tjockis? ♥
jaja, jag kommer ju tillbaka om inte planet får för sig att krascha haha!
Får alltid lite ångest någon dag innan man åker, lite creepy tankar. Men än så länge så har det inte hänt något!
Missy elliott - shake your pom pom
(får sån lust att börja dansa streetdance igen :rolleyes: )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0