I like the way you touch me there, I like the way you pull my hair"

Hej hej alla sötisar hoppas ni haft en trevlig helg det har jag haft iaf :) men fan va helgen har flygit förbi och imorgon är det skola wää har kök också åh..orkar verkligen inte!
har mycke o säga men är så sämst på att skriva.
ehh, kan ju pånminna er om att jag snart åker till Chile! vill vill vill..men endå inte för kommer sakna min tjockis.
vill bara vrida tillbaka klockan till lördag,saknar att få ligga o mysa me honom
känns så sjukt bra hihi, roligt att hela familjen tycker om honom till och med katten.
ajuste haha nu dör ja, igår var vi och käkade på kinaresturang nomnom not och så vare en kines som gick och höll 3 3 tallrikar med en hand och jag ba:
- åh! kolla han kan hålla tallrikarna med 1 hand!
tror ni inte han tappar allt från trappan då?
gissa om jag dog av garv hahah fan va roligt det va.
och så tappade han servetter och annat,han va ju inte den enda som gjorde ju det heller haha roliga kineser fan.
va mer... andreas köpte en fet vattenpipa från Farrah "turken" super phra.
nej nu blev klockan fö mycke och jag måste duscha. puss på er mina bullar och gånatt
jag och tjockisenbjuder en bild på mig o andres

Kommentarer
Postat av: Andreas

Andres? visste inte att jag hete så! haha:D

2010-11-14 @ 23:31:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0