Lite smått tråkigt...

Fullständigt namn: Yasmin Peña 
Ålder: 16år
Vart bor du: Södertälje
Bor tillsammans med: Mamma, Pappa och syster.
Vart kommer du ifrån: Jag är hel chilenare
Husdjur: katt
Färg på ditt hus: orange
När är du född: 25 oktober
Klass: HR1b ekenbergska
Vilket år tar du studenten: 2013

Något jobb: Nej 
När gick du upp i morse: 11
När ska du sova: När jag e trött 
Duschat idag: Nej ska imrgon 

Kramat någon idag: ja min syster 
Pussat någon idag: nej :/
Vad har du ätit idag: biskvi,sallad och mat
Dagens klädsel: svarta jeans men svaart tröja
Dagens smink: solpuder,rouge och mascara

Har du många vänner: vad är många?
Hur många har du kysst: vet inte
Vem kramade du senast: syster
Vem saknar du: andreas<3
Hur många har varit otrogna mot dig: vet ej
Har du pojk-/flickvän: Nej 
Vem pratade du med i telefon senast: Andreas 
Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det: "think im falling in love with you"

Film: inge
Låt:
need you now - ladyantabellum (eller vad dem heter)
Mat: grillat
Dryck:
äppeldryck 
Färg: svart/rosa
Tv-serie: the simpson
Land: chile
Ämne i skolan: servera/kök
Tv program:


Gör dig glad: Att få vara med dom jag triv med
Gör dig ledsen:
att bli sviken
Vill du helst göra nu: gå på toa 
Önskar du att du slapp göra: gå hem
Önskar du dig i julklapp: min tjockis eller min parfym 
Längtar du till: Att få träffa andreas
Tycker du om dina betyg: njaaaa...
Ångrar du i ditt liv: Ångrar inget, men ibland kan man göra saker på andra sätt
Är det bästa som hänt dig: mycket


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0