25 Oktober

Jahapp då fyller man år nice.. sweet sixteen ;)
jag har inte gjort så mycket idag, lite skum dag i skolan idag bara haha..Dennis verkade ha kul medans jag och mirjam pratade om "killproblem" haha.
Sen så gick vi och köpte cola.. Dennis försökte lura Mirjam om en tjuga? Eftersom att ja o mirjam inte är himla smarta när det gäller matte så visste vi inte om han försökte lura oss eller om det var sant att han skulle ha tjugan haha. Men jag e fortfarande säker på att det var coca cola maskinen som lurade oss hahaha.
Det har varit en jätte skum dag faktist.. fått typ skrattattacker för ingenting och helt sjukt.
Och så åkte ja hem till hovsjö med piskori och så somnade vi på min säng just efter att ja målade klart naglarna. Och så klart när jag håller på somna så ser ett stort face framför mig - : Mini...du får inte sova.
Och när mamma kommer hem så låtsas man sova och så ligger man och fnissar, sen kunde man inte hålla sig så man började skratta... igen haha.
Sen fick vi käka det jag ville ha eftersom att ja fyller år hehe. Kött,ris med pommes och friterat ägg mums alltså!
Innan 7 fick jag följa med piskori till bussen och det va massa strul om att busskortet skulle sluta fungera och blabla.. till slut fixade vi det.
Sen ringde jag Andreas när ja var på g hem och helvete va kallt det var alltså usch.. sen låg ja och prata med han en stund för han var ju inte särskilt pratglad som han annars brukar vara :o
haha har märkt att jag har skrivit en massa saker..jag e inte klar om du tror det.
sen fick ja tårta hihi ^^ prinsesstårta..nomnomnom.
Ajuste måste bara skriva ett grattis sms jag fick
" GRATTIS MIN FETA TJOCKIS VÄN! DU VET ATT JAG ÄLSKAR DIG SOM DU ÄR MEN IBLAND(SOM TEX NU) ORKAR JAG INTE MED DIG. I LOVE YOU OCH SKA VARA GLAD I SKOLAN FÖR DIN SKULL! <3 <3 <3 <3 <3" lite hjärtan va? haha
"Happy verde tu yu! Feliz cumple mi niña, que lo pase muy lindo este dia. Te quiero muchoo, besito"
"grattis min lilla latina"
och så fick jag ju så klart av massa andra :) Och TACK så mycket sötisar det betyder! ♥
det är såna sms man blir fucking happy av hihi. Nej nu ska jag sluta skriva innan jag får blåsor, hejdå mina bullar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0