aahhh...

fan va svårt det ska vara med att välja kläder till skolfotot..och så måste man bestämma sig om man ska
sminka sig i skolan eller hemma? Pinsamt att gå på centalen helt nyvaken med världens påsar under ögonen? Tänkte ha på mig mina mygg solbrillor.. vackert va? haha får se vad jag gör. Men kan inte bestämma mig fan.. jaja wtf.
jag ska nog ha på mig leggings och min nya klänning från lindex nice nice,
borstade nyss tänderna med bikarbonat för det bleker tydligen tänderna men är inte så himla säker på det eftersom att det slipar ner tandens naturliga emalj samma gäller salt men det är skit samma nu. Har fått en plastskena som jag måste sova med varje natt tills jag dör haha nä men ungefär nått sånt. Det syns inte ens att ja har på mig grejen hihi.
Tomorrow I will tell you about beauty tips.. om masker och vad du kan göra med olika frukter inte bananen den här gången ;) hahah.. Nej nu ska jag själv kleta på nån mask, Godnatt sötisar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0