Äntligen linser

YOYO!
Nu har ja köpt mina linser och det kostade 895 kr dyrt dyrt men wtf har äntligen linser(vanliga) ;)
det va ganska lätt att lära sig ner med ögon locket trycka in linser i globen, släppa "under" locket och blunda ett par gånger gick ju hur bra som helst, men nästa gång ska ja köpa med färger och det kommer inte bli lika dyrt,
Men nu måste jag bara bestämma vilken färg jag ska ha, provade ungefär 5 st linser med färgerna blåa och gröna. Men nu ska ja bestämma mig...
Freshlook Dimensions Sea Green som är enbart för dig med ljusa ögon men dem här sa opitkern passar mig bäst hihi
Freshlook Colorblends Blue som funkar på på dem flesta ögonfärgerna men främst på bruna, men på mig såg de väldigt blåa ut och ganska naturliga såg dem också ut
" ja tar nog dem blåa men dem gröna såg ju inte heller dåliga ut fick ju ganska ljusa ögon med båda, äh får se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0