Håll ditt ansikte i solen så ser du inte skuggorna

Ligger i mammas o pappas säng med min bebis o lyssnar på lite ledsen musik som ja kallar det, folket här hemma städar efter att dem har varit här och renoverat om köket i 5 månader gissa om man är glad över sitt nya kök.
Jag har jätte ont i mina handleder så det går inte att beskriva,ONT har jag iaf.. har värmt mina hjärtan som ja kokar i 10 min och sen tycker ja på en liten metall bit och det bildas en kemisk reaktion som får vätskan i mina hjärtan stelna och bli varma..riktig coolt men dem börjar bli lite gamla och borde slänga dem. eller så borde ja bara börja ta min medicin *suck*
Det är fredag kl är 23.15 helt sjukt att man kan ha så himla tråkigt,har lust att göra nått spontant.. typ sticka till donken o käka eller kanske bara gå ut o gå.
Nej nu blev ja faktist hungrig så ja tänker gå och äta lite, eller kanske äter jag bara för att jag har tråkigt wäää
Godnatt pumpor
< minns när ja hade så kort hår..fyfan alltså haha! typ 07 eller 08

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0