Hello

yoyo, kom nyss hem från skolan och typ stan för käkade med Mirjam på nancys yes yes..har inte så mycke mer att säga förutom att min vänstra lins är ovän med mig idag och gör så att ja får så himla ont och det känns som att ögat torkar..suddigt ser ja också men bara i vänstra ögat såhär smått jobbigt! :mad:
Nu ska jag städa data bordet för fan va det är stökigt ser snart knappt dataskärmen, sen ska ja plocka bort massa skräp från mina fula garderob som ska BORT! finally...
funderar på att göra en "kolla hur ja sminkar mig" video för att det är ju så himla intressant haha.. ganska kul att se skillnaden från osminkad till sminkad men jajaj det var det iaf.. Nu hör jag hur mamma börjar gnälla för köket.
Chao fisk
ajuste.. funderar på att tatuera in den här texten i nacken ;) riktigt jävla nice skulle det se ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0