I'm back!

ajuste ja har inte berätta att ja köpt nya skor!

Varmfodrad Stövel från Skopunkten.com
<- fast svart! passar fint till struprörs byxer.
. Bild 3<- och såna här.. riktigt jävla sköna och varma.
Nu.. ska jag försätta med skönhets tipsen.
Större mun
Annars är ett klassiskt förstorningstrick att kombinera ett ljusare läppstift med ett dutt läppglans eller någon form av skimmer på underläppen mittenparti. Själv andvänder jag ett läppslans från pop beauty, men vill köpa en från eleven som kostar fucking 290 kr.

Undvik mitten
När du lägger på läppstift ska du hoppa över mitten partiet på underläppen. Läppstiftet kommer att fastna där iaf,men i mindre mängd,och underläppen kommer att framstå som fylligare eftersom den är ljusare.
Vit linje
Vill du att överläppen ska framträda mer kan du dra en ljus,nästan vit linje strax ovanför amorbågen.
Cencealer
Dutta hudfärgad concealer mitt på läppen över ett matt läppstift och blanda väl genom att rulla läpparna mot varandra
så blir resultatet med läppglanset jag har<- så blir resultatet med läppglanset jag har, men med stängd mubn ser det bättre ut haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0