I'm back..

hejsan mina bullar, ja glömde skriva igår hehe men men wtf vem bryr sig. Har precis duschat..sitter i bara handuk väldigt viktig information va?
Mhh, idag blire fornhöjden för att Cristell fyller år wihoo..sen blir det halloween fest hos Erika :D eller marshmallow som mamma säger haha. AJUSTE kollade på scream adwards igår..kanske bara början för sen däckade jag för att jag skulle "blunda" för att det var läskigt, och imorse så skulle jag sparka ner kläder från min säng. Håriga kläder dvs att det var min katt som låg just vid mina fötter och jag sparkade till henne.. nu har jag massa bitmärken och rivsår på foten haha pucko katt.
Nej nu äre brottom, hejdå sötisar
muahahah.. ha en trevlig kväll ^^
Goodbye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0