mys fredag..nej skojar det är bara onsdag

Hej mina bullar, allt bra??
jag har inte så mycket att säga, var hos läkaren idag wää och fick ta blodprov och sjuksköterskan hittade inte blodådran så hon fick ta vid sidan hehe men tur så smsade jag med Andreas och kollade på klockan hela tiden, 7 st provrör eller vad det heter usch usch men ja överlever.
Efter skolan åkte jag hem och däckade på soffan..efter att ha ätit som en j*vla häst.
Sov typ 1 timme sen så la jag mig i sängen för att bli lite pigg, men det gick ju inte så bra och sov till slut tills det var dags att käka haha.
Efter det har jag int gjort så mycket, nu sitter jag hemma hos mina kusiner och ska äta äppelpaj som jag har gjort hehe stolt som fan ^^
och så fick ja en mobil också men som vi först måste låsa upp, den.
Men aja det var det jag ungefär har gjort idag. Det var allt hejdå mina söta bullar..och det regnar också jätte MYSIGT! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0