väntar fortfarande på mirjam....

fyra frågor om förhållande
är du singel? - japp
tror du på kärlek vid första ögonkastet ? - nej
hur många har du varit kär i? - kanske 2..3?
är du kär just nu? - aa


- Tio frågor om dig själv

namn? -  Mini Peña
när fyller du år? - 25 oktober
några piercingar? -  nej
vad har du på dig just nu? - mjukis,lila linne och farfar kofta
vilken årstid är bäst? -  Sommaren
hur ser den perfekta morgonen ut för dig? -  vakna utav ett gulligt sms
vad tycker du mest om hos dig själv? - allt
vad är du bra på? - vara snäll..nej jag vet inte haha
vem älskar du mest på denna jorden? - familjen 
sover du hellre själv än tillsammans med någon? - med min bebis

- 10 frågor om dina vänner

vem vet allt om dig? -  mamma 
vem är den roligaste av dina vänner? - Mirjam 
vem är snyggast av dina vänner? - alla, jag har bara snygga vänner ;)
vem är mest partyprisse? - olga
vem är den du helst har filmkväll med? - ingen för jag hatar film
vem av dina vänner är mest "evil"? - vet ej


- 10 Frågor om din familj

vem står dig närmast? - mor
har du bra kontakt med båda dina föräldrar? - jevisst
vem är farligast i din familj? - america 
vem är coolast? -  pappa för han e så himla konstig
har ni något husdjur? -  min tjockis
vem har du mest gemensamt med? - vet ej
vem står för underhållningen? - jag & pappa 
vem sover du oftast med? - mamma o nala
roligaste kvällen med familjen? - varje kväll fan haha 

10 frågor om idag
vad har du gjort?
- varit duktig och städat rummet 
vad ska du göra nu? - dricka saft
har du gjort något dåligt idag? nejdå
vad har du ätit idag? - äcklig toast
har du duschat idag? - nä
är du trött nu? -  hyper
vad händer i morgon ? -  skolaaaaaa
har du varit i skolan idag? -  nee


- ANNAT
Hur mår du just nu? - bra
Har du piercat dig? - neeh
Är du hungrig nu? - kanske lite
Vad är klockan nu just nu? -  14.57
Vilka sidor på Internet är du inne på just nu? - bdb och fb

TELEFON/MOBIL
Vem ringde dig senast? -  mirjam
Vem ringde du senast? - Mamma
Vem sms:a till dig senast? -  kjelle
Vem sms:a du till senast? - mirjam

- FAMILJ
Hur länge sen var det du träffa din morsa?
-  några timmar sen
Hur länge sen var det du träffa din farsa? - nån min sen

- ÖVRIGT
Gillar du punk? -  de funkar
Har du sminkat dig idag? nej faktist inte

Lyssnar du på musik just nu?
-  yes!
Vilket är ditt favoritband/artist? - -
Vad gillar du för musik? - allt

- KLÄDER
Har du fler än 4 kalsonger?  äger inga kalsonger haha
Har du fler än 3 jeans? -  yes
Har du fler än 5 tröjor? - yes


KÄRLEK
Är du kär just nu?
- aa
Har du kysst någon idag? - nej
Har du ett förhållande? -  nei
Är du romantisk? -  beror på
Har du snott en kompis pojkvän/flickvän? - ne
Vad hette din första flickvän/pojkvän? - Max
Hur länge höll det? - 3 år
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? - aaa...vet inte
Har du varit tillsammans med två samtidigt? -  nä
Vem sov du senast bredvid? - min bebis
Vem sa senast att han/hon tyckte om dig mer än som vän? -
Har du varit tillsammans med någon som du sen hade ett KK med? -yes
Hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans? - 18
Har du någon gång velat ha ditt syskons pojkvän/flickvän? - min syster har aldrig haft pojkvän så nej



<- hihi ja minns la ñina,mina små tjockisar som ja saknar så mycket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0