sena nätter och toma glas

Hej sötisar, allt bra? kallt va?
Mh jo jag vet det börjar bli ganska kyligt ute haha..men det kommer bli 11 grader på torsdag!
Jag har inte så mycket berätta.. jo att jag ska på halloween fest på fredag ;)
tänkte ladda upp nån bild och visa några söta kostymer, men bloggen bråkar med mig idag så det blir inge wä.
Tänke ladda upp 2 bilder på några skor jag vill ha och dem ska jag ha det skiter jag i.
Och så tänkte ja gnälla om att jag vill ha fest.. eller chillkrök kan inte bestämma mig och om ja inte får kan alla ta sig i röven och bokstavligen gå och dö! för då kommer taz fram och får sina ryck hehe..
Orkar seriöst inte blogga om nått "smart" eller nått liknade, vill bara gå o lägga mig i sängen och dö.. nej men kanske typ sova hah.
Hejdå mina bullar
<- men åhhh.. snygga eller vad??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0