söndag, usch

ja som sagt söndag usch.. vem hatar inte söndagar?
gick och la mig ungefär halv 4a igår.
Jag: om ja inte svarar så vet du varför
Mirjam: nej varför hahah
Jag: för jag blir kidnappad av aliens
Mirjam: åh nej!
Jag: Nej nu kommer dem,godnatt p.s E.T hälsar<3 <- mitt godnatt sms till mirjam
Vaknade rätt tidigt för att alla vaknade tidigt så kunde inte somna om plus att min katt låg jätte lät imot mig,mamma och syster stack till någon möbel mässa. Dem frågade om jag skulle med men ja gillar inte att gå på mässor och speciellt inte när det gäller inredning och sånt så ja stannar hemma och håller pappa sällskap som endå är i köket och målar om väggen. Så funderar på att plugga hotell och skicka in mitt cv till engelska läraren.
ajuste så fick ja ett sms av christoffer
":)du är världens bästa vän! :) " ganska gulligt haha
^
gud...snart är det vinter och jag kommer att dö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0