Thursday - weekend

torsdag javisst!
ja kom faktist i tid idag till skolan vilket som e super!
men va så himla trött imorse så somnade nästan om men så känner man hur mobilen vibrerar just över huvudet,jag som sov så skönt.. jag gick upp iaf och fixade mig snabbt blev sur när ja tänkte på min mascara som jag bara hade i en jävla vecka!
Men började snabbt tänka på annat när ja såg att klockan var 07.30, det regnade ute och det sög men tur att Meiju hade lämnat min mössa igår på kvällen.
annars idag... så har jag haft serverig, tog bort nummer ett med Mirjam..för att ingen brukar ta det bordet men så sätter sig folk där såklart. Det var jätte stressigt,varmt och jobbigt med min cp hand.. men annars gick det ju bra när man fick (tog) kakor.
Skönt att vara hemma iaf.. nu ska jag hem till Olga och göra kokkosbollar och imorgon är jag ledig så min helg börjar idag! ;)
^
kanske ja fyllde i läpparna för mycket?

Kommentarer
Postat av: Patrik... typ!

sweet ;)

2010-10-24 @ 00:44:55
URL: http://patriktyp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0