istället för at plugga så gör jag...

▲ någon lista

Jag ångrar – att jag inte skött skolan tidigare
Jag ångrar inte – att jag började H&R linjen
Jag önskar – att åren gick snabbare
Jag drömmer om – att öppna ett café i chile

Vill vara – med min älskling♥
Vill ha – mer pengar
Vill bli – smalare till sommaren

Beskriv dig med ett ord – fantasilös

Egenskap du inte vill ha –
Egenskap du vill ha - vara mindre blyg

Vill göra just nu – ringa min älskling♥
Vill ha – bättre betyg

Vill du slå nån nu? - nej
Vill någon slå dig nu? - säkert
Om du skulle få spotta på någon, vem skulle de vara? - jag är inget jävla lamadjur som spottar
Favoritbok – Pojken som kallades det"
Favoritfilm – gillar inte film
Favoritlåt – just nu Dread Mar I - Tu sin mi http://www.youtube.com/watch?v=Ysz_H_iEW0A&feature=related
Hatar Allt för mycket
Älskar – Min familj♥

Vem är du? - Mini

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0