magsjuk?

Är jag magsjuk eller är det bara mit psyke som vill det? Vaknade idag och gick på toa som vi alla gör på morgonen. och så står och framför spegeln och får kvälningar :S och mådde äckligt illa efter det så jag gick och la mig igen för att det skulle gå över,vilket det inte gjorde.
smsade pappa och mamma och berättade och då fick jag stanna hemma!
Självklart så tror inte mamma på mig :mad: hon tror att jag inte gick till skolan för att jag var trött och seg. (vilket jag också var) Men jag mådde riktigt illa faktist!

jaja, nu mår jag jätte bra iallafall.
Har varit lite ego idag och tagit lite awsome bilder på mig :)
|
|
V
jag har inte redigerat de än!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0