skoltrött?

somnade två gånger idag i skolan, först engelskan och sen på datorkunskapen...fy helvete vad tråkigt det var!
Jag vet inte om jag är skoltrött eller om jag bara är allmänt trött?
Det börjar bli ganska jobbigt att jag hela tiden ska hålla på att somna i skolan, ska kanske börja käka "få mig pigg" tabletter igen? Vore kanske en bra idé.


den här lilla fulingen ville jag köpa i Chile..men köpte inte den för att...? :S
Jag är så grymt korkad ibland, den här kostar alltså 129 kr här i Sverige..inte alls dyrt för att det är broms.
Men i Chile kostade den säkert 12 kr! Ångrar att jag inte köpte den,den är ju så grymt söt!
Får be min älskling köpa en som han kan ta med när han kommer på besök ;)
puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0