En Los Angeles

aah, äntligen är jag i Los Angeles..Och har internet för 3de dagen! hur skönt som helst!
imorgon ska vi till nån varm vattens källa? Vattnet kommer tydligen från nån vulkan och jag ska såklart pröva på att bada i lera :D
På måndag eller (hoppas) på söndag kväll åker vi till Viña del mar :) kommer vara där en dag bara för sen åker jag till Los andes och säger hejdå till släkten..Vill inte åka! men måste.. :mad:
På torsdag åker jag själv tillbaka till the city är lite nojjig för att jag vet inte om jag kommer att överleva resan.. 2 timmar i en buss,ja menar jag har ju suttit i en bil nästan 5 timmar de sista dagarna så jag borde nog inte gnälla haha, och så kommer "J" och möter mig på buss stationen så det blir nog bra! ;)
Nu ska jag krypa ner i sängen..Godnatt♥
<- härlig bild från nyår,helt död

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0