en valdivia

hejhej bullar, hur mår ni? själv har jag brännt mig.. Jag var ute en stund idag och jag har brännt mig lite.
är i Valdivia nu och imorgon (idag) åker vi till Los Angeles, det har varit rätt tråkigt här i södra chile.. Jag är trött just nu så jag har inte så mycket att berätta.
Bästa mamma fyller år idag! Grattis finaste mamma♥
jag kan ju säga att jag längtar tills Måndag för då åker jag till viña del mar, stanna där en dag och sen blir det los andes för mig..stanna där i 3 dagar sen åker jag själv till Viña del mar :( scarry!
men men...där väntar många flaskor, ska jag festa?
OM JAG SKA! ;)
puss
<- bjuder på en stekar bild, mamma jag och pappa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0