Goda nyheter!

hej babes! som sagt.. bra nyheter hehe.
jag skulle göra klart min läxa som jag fick och uppgiften var att intervjuva någon som jobbar på ett hotell och fråga såklart ett par frågor om själva hotellet. Vi gick till hotel " Del mar " vi snackar 5 stjärnigt hotel, topp topp.
Mini är ju så grymt klantig så jag glömmde min kamera! :( så det blev inga bilder.. Men ni kan tänka er hur jävla fint det var hehe.
Jaja, det var ju en bra nyhet. Men det bästa var att jag fick praktik plats där! :D hur bra är inte det? Om 1½ år ska jag praktisera i ett 5 stjärnigt hotell! Mamma fick ett visit kort av en snubbe som jobbar där och han pratar svenska också för han bodde i Sundsvall så mamma ska hålla kontakten med honom så att han fixar allt innan jag kommer tillbaka!
kan ni tänka er? jag praktisera i ett 5 stjärnigt hotell hehe ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0