H E L G !

hejhej läsisar.. allt bra?
Nu är det ju helg! :D taggad?
Not..nu är det så att jag inte har lust att gå på fest eller på nån tråkig chillkrök. Jag ska istället stanna hemma och mysa med familjen (Nala?)
+ att jag är världens mensvärk :( tack vare p-pillerna jag slutade ta. Det gör SÅ ont så jag kan knappt stå upp ibland så därför sjukänmalde jag mig idag.
stackars mig..jaja
Imorgon fyller farmor år :D tror hon typ blir 79 år eller nått,har tyvärr inte koll på sånt. Men vi ska på fin resturang och äta med hela familjen hihi kommer bli roligt och senare på kvällen kommer vi hit hem till oss och fikar och firar mer :) ibland föredrar jag familjemiddagar istället för fest eller chillkrök faktist ;)
nej nu ska jag hoppa in i duschen,senare ska jag ringa min älskling som jag saknar otroligt.
puss♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0