helgen är över

jahapp,då var helgen slut och det betyder att det va sista helgen med massa skräpmat! Jag vet inte hur mycket skit jag har tryck i mig idag bara för att jag har "passat på" att käka massa gott för sen ska jag sluta med det! :(
Inga sura miner för det.. ska börja träna nästa veckan också med mamma på gym hur bra blir inte det?
Vi börjar med 6 månader,perfekt! för i Juni åker vi till Spanien med familjen och min farbrors familj :D 

Lite grejer jag ska börja och sluta med:
  • sluta dricka coca cola (blev tyvärr beroende av det i Chile :()
  • sluta röka
  • sluta äta godis/skräpmat och tillsätta onödigt socker i te eller kaffe
  • sluta lägga mig sent
  • sluta/minska med att äta fett,fett är ju bra för kroppen men inte SÅ bra,därför minskar jag iställer för att sluta helt och hållet.
  • Börja äta mera frukt/grönsaker
  • börja lägga mig tidigt (viktigt att lägga sig tidigt för att ha energi och ork nästa dag..som tex träna)
  • börja dricka mer vatten (som sagt..i chile vart coca cola mitt nya vatten)
tror ni att vågen blir min nya bästis? ;)
puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0