I'm back

Jahapp då är man hemma igen, kalla tråkiga Sverige.
folk har frågat om jag vill tillbaka, KLART SOM FAN ATT JAG VILL TILLBAKA!
Har aldrig saknat Chile så mycket som jag gör nu,känns som att jag aldrig bott i Sverige.usch,
Nu är det så att jag tänker plugga som fan och sen sticka till Chile.. inte bara för att jag är kär osv..utan jag vill bo i där.
Familjen har också funderat på att flytta dit om ungefär 5-10 år,orka vänta så länge va? Mjo.
Men vi måste ha ett projekt och sälja huset där borta m.m.

wellwell, fick frågan " vad hände med Andreas? "
jo, han fick jobb i gbg och flyttade dit..vi visste redan från början att det inte skulle funka, snipp snapp slut och där var sagan slut.
Vad mer vill ni veta? hur kunde jag bli kär i "J" så snabbt?
Det undrar jag också och orkar inte svara på det.
Nu ska jag forsätta med att vika kläder
puss♥
saknar så mycket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0