Kan inte vika kläder..

usch vad jag hatar att vika kläder, vet ni varför?
1. jag brukar aldrig vika kläder
2. någon har alltid gjort det åt mig
3. jag kan inte vika kläder
4. det blir ju så fel när jag gör det
DÄRFÖR HATAR JAG ATT VIKA KLÄDER!! (handdukar)

jaja, vad har jag gjort idag?
Jo. Jag har faktist pluggat! :D stolt över mig själv och det bästa är att jag ska få sova över hos "J", det blir min belöning för att jag har varit duktig och pluggat.
annars har jag inte mycket att berätta..Jo kanske att jag har köpt massa krämer och peelings krämer till ansiktet!
Nu blir jag fräsh jag som alltid varit ;) hehe..
<- som ni kanske ser, clean & clear och nivea♥ mina favorit produkter och hel klart de bästa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0