LA

Ja men hallå där! har mycket att skriva om men har haft fullt upp.
är som sagt i Los andes nu,menåker redan imorgon till viña del mar :)
Har varit på barnkalas idag eller.. alla barnen "fyllde" år hehe. Barnen sprang runt,dansade bredvid poolen och släkten åt och var glada för att vi kom. Det är sånt som får mig att vilja flytta hit till Chile,underbart land.
Ja som sagt, imorgon åker jag tillbaka till viña del mar, men den här gången åker jag inte hem till pappas faster utan det blir hem till "J". Får stanna där i 4a dagar så slipper jag vara ensam hemma, hans mamma vill också att jag ska stanna hemma hos de :D hihi,redan älskad va ;)
Nej nu ska jag gå och lägga mig för imorgon är det en annan dag och har massa saker att göra :)
godnatt♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0