myskväll

hej mina älsklingar, allt bra?
själv mår jag toppen! :D är hemma hos "J", har varit här sen igår. Pappa lämnade mig innan de stack till bio och vad hände?
jo min älskade pappa har tappat bort sin plånbok :( han hade alla sina dokument och bilder på mig och min syster när vi var små och det värsta..PENGARNA! han hade ju precis varit och tagit ut pengar.. blir så grymt irriterad. Hur klantig kan man vara? Jaja pappa är stor nog och borde ha bättre ansvar.
Jag sitter i "J" rum och väntar på att han ska komma upp, men han verkar ha dött där nere eller nått haha!
han köpte öl till mig för jag sa att jag var sugen på det och så har han köpt massa annat gottit :)
nej men nu ska jag ju fan ner och kolla om han verkligen har dött :P ( nej men nu dog jag hahah!,precis när jag skulle ner så kom han upp med köttfärs och tortillas! då ska vi plötsligt ha tacos kväll? gullunge asså :) )

puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0