The princess is back in town!

Tjaaa, då är man tillbaka!
vilken resa det har varit, suttit i en bil i 5 timmar min röv är helt slut!
Men det var det värt..nu är man i Viña del mar :)
Idag ska jag ner till stan och vaxa mig igen för jag ska till stranden på fredag med "J" tydligen...Ett problem bara.
Min vita bikini har blivit brun/grå!
Jag har badat i lera (varmvattens källor minns ni?)
så jag fick lite lera på min bikini och nu har den fått fläckar efter det :(
min första vita fina bikini som jag verkligen tyckte om och nu är den smutsig,suck
men men vad kan man göra? Jag ska passa på att kolla efter en ny nu när jag endå ska ner till stan.
Imorgon blir det LA som ni kanske vet, åker buss dit och kommer hem på torsdag jag tycker det är ganska onödigt att jag åker dit. Men sötaste "J" åker och möter upp mig i LA!
tänkte först åka själv till viña,men prinsessan får väl inte åka själv tillbaka nääe ;)
I LOVE IT! haha puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0