vem är han?!

Hello, jo det är så att folk har frågat rätt så länge vem "J" är.
Hur träffade du "J"?
vad gör han?
pluggar han eller jobbar han?
är ni kusiner? Så NU tänker jag svara.. Hur träffade jag honom:mhh jag träffade nog honom för första gången när jag fyllde ett år här i chile och då var han runt 6 eftersom att han är 5 år äldre än mig alltså så är han 22 år idag..
Vad gör han? på fritiden gymmar han rätt så mycket,och äter som en häst! mycket protein pulver och massa konstiga saker.. annars pluggar han,jag vet inte så mycket mer.
Pluggar han eller jobbar han?: Han pluggar till civil ingengör på universitetet ,och jobbar  som servitör eller bartender på olika event, shysst va? ;)
är ni kusiner..?: NEJ!! Vi är inte kusiner.. Det är så att hans kusin är kusin med min pappas kusin, alltså så har vi inte blodsband..då är vi inte kusiner.
Hoppas ni är nöjda :D men fråga bara om det är något jag har glömmt!
puss♥

Kommentarer
Postat av: -

Ni ser jätte fina ut. men vad hände med Andreas?

2011-01-20 @ 20:46:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0